محل تبلیغات شما

 

# بسیاری از مدیران تلاش می کنند با کارمندانشان رفیق و دوست شوند.

 آنان گمان می کنند که با دوستی با کارمندان می توانند به آنان انگیزه بدهند

 و مدیر موثری باشند.

 رفاقت با کارمندان در واقع اعتباری برای شما کسب نمی کند.

 

# شما باید بکوشید که مدیری مورد احترام و معتبر باشید نه مدیری محبوب.

 محبوبیت از دست رفتنی ست و اعتبار ماندنی.

 # رفاقت با کارمندان برای شما محبوبیت به ارمغان می آورد.

 اما همین محبوبیت حریم ها را می شکند و شما را به سمت سازش

 با آنان می برد. که این سازش اعتبار فعالیت ها و دستورات شما

 را سست و ناپایدار می سازد.

 # شما باید تلاش کنید که مدیری مورد احترام و دارای اعتبار باشید.

 وقتی کارمندان به شما اعتماد کنند و به شما احترام بگذارند با جان و

 دل برایتان کار خواهند کرد.

 

 

شبکه سازی در کسب وکار

فروش صادقانه یا فریبکارانه . . .

با کارمندانتان رفیق نشوید!!

کارمندان ,  ,اعتبار ,احترام ,مدیری ,آنان ,با کارمندان ,مدیری مورد ,مورد احترام ,احترام و ,به شما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پاسدار