# بسیاری از مدیران تلاش می کنند با کارمندانشان رفیق و دوست شوند.
آنان گمان می کنند که با دوستی با کارمندان می توانند به آنان انگیزه بدهند
و مدیر موثری باشند.
رفاقت با کارمندان در واقع اعتباری برای شما کسب نمی کند.
# شما باید بکوشید که مدیری مورد احترام و معتبر باشید نه مدیری محبوب.
محبوبیت از دست رفتنی ست و اعتبار ماندنی.
# رفاقت با کارمندان برای شما محبوبیت به ارمغان می آورد.
اما همین محبوبیت حریم ها را می شکند و شما را به سمت سازش
با آنان می برد. که این سازش اعتبار فعالیت ها و دستورات شما
را سست و ناپایدار می سازد.
# شما باید تلاش کنید که مدیری مورد احترام و دارای اعتبار باشید.
وقتی کارمندان به شما اعتماد کنند و به شما احترام بگذارند با جان و
دل برایتان کار خواهند کرد.
کارمندان , ,اعتبار ,احترام ,مدیری ,آنان ,با کارمندان ,مدیری مورد ,مورد احترام ,احترام و ,به شما
درباره این سایت